Judith Slater: 5 hitrih dejstev, ki jih morate vedeti

Logotip Fox News (Twitter)

Enajst tožnikov je zdaj del tožbe zaradi rasne diskriminacije proti Fox News, izvršni podpredsednici za pravne in poslovne zadeve Dianne Brandi in nekdanji kontrolorki in višji podpredsednici računovodstva Judith Slater.



4. aprila se je Monica Douglas, nadzornica kreditov in zbiranja pri Fox News, pridružila Tichaoni Brown in Tabrese Wright v tožbi, ki trdi, da sta vzdržala dolgoletno neusmiljeno rasno bitko v rokah svojega belega nadzornika Slaterja.



Nove obtožbe, vključno s posmehovanjem Douglasu, ker je bil popačen zaradi zdravljenja raka dojke, so vključene v spremenjeno pritožbo.

Obtožbe v spremenjeni pritožbi jasno kažejo, da je Fox na najvišjih ravneh že več let opazil rasistično ravnanje gospe Slater in na žalost ni storil ničesar, je povedala Jeanne Christensen, ena od odvetnic, ki zastopajo ženske.



OGLED: Odvetnik opisuje domnevno rasistično vedenje uslužbenca Fox News https://t.co/T5uqoA85rO pic.twitter.com/4lWSYNTHaQ

- Novice CBS (@CBSNews) 26. april 2017

25. aprila se je število tožnikov povečalo na 11, vključno s sedanjo televizijsko voditeljico Fox News Kelly Wright. Veteran Fox News, ki je v omrežju od leta 2003, trdi, da je bil učinkovito izognjen in zaprošen za vlogo 'Jim Crow' - rasistične karikature temnopoltega igralca.



Fox News še naprej zavrača te obtožbe. FOX News in Dianne Brandi odločno zanikata trditve o diskriminaciji na podlagi rase v obeh tožbah. Gre za imitacije izvirnika, vložene prejšnji mesec. Te primere bomo odločno zagovarjali, je 25. aprila dejal tiskovni predstavnik Fox News.

Slater je prek svojih odvetnikov zanikala tudi Wrightove trditve in jih označila za neresne obtožbe.

Zažigalni jezik [Wrightovega odvetnika, Douglasa Wigdorja], ki je povečal sramotno obdobje Jima Crowa in nasadov, je nezaslišano in podaja primerjavo, ki ponižuje grozodejstva, storjena v teh časih. Te neresne obtožbe so namenjene zgolj ustvarjanju naslovnic, podžiganju rasnih napetosti in zastrupitvi potencialnih žirij in sodnikov, je v izjavi zapisala Catherine M. Foti, odvetnica pri Slaterju in ravnateljica Morvilla Abramowitza Grand Iason & Anello P.C.

Tukaj morate vedeti:


1. Fox Fired Slater marca po pojavu očitkov o rasnih kršitvah

Tichaona Brown, levo, in Tabrese Wright, desno, sta dve ženski, ki sta vložili tožbo proti Fox News in trdili, da jih je dolgoletna zaposlena diskriminirala. (LinkedIn/Facebook)

Prvotna pritožba je trdila, da so ženske med delom za Slater trpele številne rasne obrekovanja.

V tožbi trdijo, da so bile temnopolte ženske posmehovane zaradi njihovega naglasa, videza in drugih rasnih stereotipov.

Tik pred vložitvijo tožbe je Fox News odpustil Slaterja.

Tovrstne pritožbe jemljemo zelo resno in smo sprejeli hitre in učinkovite ukrepe za odpravo Judy Slater, preden sta gospa Brown, gospa Wright in gospa Douglas tožili na sodišču in še preden sta se gospa Wright in gospa Douglas pritožili prek svojega odvetnika, Tiskovni predstavnik Fox News je za Heavy povedal. Za Fox News ni prostora za takšne neprimerne besedne pripombe.


2. Slater po zdravljenju raka dojk po imenu Douglas z eno prsi

Tretja tožilka uslužbencev Fox News proti mreži za rasno diskriminacijo https://t.co/Wbba7G0RsW pic.twitter.com/EQIKtKRfE2

- Mediaite (@Mediaite) 4. april 2017

V skladu s spremenjeno pritožbo je Slater Douglasa podvrgel hudi diskriminaciji, potem ko se je zdravila zaradi raka dojke.

V obleki piše, da je Slater to naredil:

  • Nenehno posmehovanje Douglasu glede velikosti dojke, ki so ji jo odstranili v okviru zdravljenja raka;
  • Če rečeš Douglasu, tvoje prsi izgledajo kot da so različnih velikosti - oh, tako je, imaš samo eno prsi;
  • Douglas se sklicuje na joške ali dekle z enimi prsi;
  • Douglas je povedala, da so njene joške videti krive;
  • Sklicevanje na Douglasa kot dekleta z rakom, med mnogimi drugimi diskriminatornimi izjavami; in
  • Douglasu in drugim zaposlenim je redno govoril na glas, da sta Douglasovo zdravljenje raka dojke in kemoterapija odgovorna za povečanje zdravstvenih premij za vse.

3. Slater je bil 18 let direktor lisice

Sedež Fox News (Getty Images)

Slater se je Fox News pridružil leta 1993 kot direktor računovodstva. Nato je leta 2006 Slaterja napredovala v podpredsednika in kontrolorja, zadolženega za finance omrežja.

Preden je bila konec marca odpuščena, je Slater nadzorovala vse zaposlene na oddelkih za izplačane plače, računovodstvo in terjatve do kupcev/plačljivih dolgov.

Medtem je Brandi več kot 20 let služboval kot notranji svetovalec pri Foxu in nadziral več oddelkov in vodstvene delavce.

V tožbi trdijo, da so pisarne Fox News vodile na rasno obremenjen način, pri čemer je Slater na neki točki opozoril, kateri menedžerji so s črnci ali ne z njimi, pri čemer se je skliceval na to, kateri vodstveni delavci so imeli težave s temnopoltimi ljudmi.

Pravzaprav je Slater domnevno povedal Brownu, da je Brandi dol s črnci, ker je prej živela na Barbadosu.

Glede na pritožbo se je Douglas Brandi večkrat pritožil zaradi Slaterjevega vedenja.

Račun trdi, da se je Brandi leta 2015, ko se je Douglas pritožil, povedal, da ne misli, da je Slater rasist.

Brandi naj bi ji tudi povedal, da Slater ne bo odpuščen, ker preveč ve, pri čemer se sklicuje na Slaterjevo znanje o prijavljenem spolnem nadlegovanju, ki sta ga zagrešila nekdanji direktor Fox News Roger Ailes in nekdanji finančni direktor Fox News Mark Kranz.


4. Tožba navaja 'grozljivo diskriminacijo'

Dve barvni ženski sta tožili Fox News zaradi rasne pristranskosti, izvršno direktorico Judith Slater je Fox že odpustil po ... https://t.co/6uZXvAFcQL

- BULGEBULL (@BULGEBULL) 29. marec 2017

Slater naj bi se norčeval iz rasnih govornih stereotipov in se pritoževal, da so temnopolti zaposleni napačno izgovarjali besede mama, oče, mesec in vprašali, namesto tega so rekli muva, fava, monf in sekira. V tožbi trdi, da je črne zaposlene vadila, da pravilno govorijo besede pred belimi zaposlenimi.

Menda je redno govorila o svojem strahu pred temnopoltimi ljudmi in dejala, da bo na določena območja mesta odpotovala le, če bo imela s seboj temnopolto osebo, zaradi osebne varnosti. Posebej se je usmerila tudi na črnce in vprašala: Zakaj so vsi črnci moški?

Med obtožbami so morali zaposleni vsak večer obiskati Slaterjevo pisarno in ji sporočiti, da odhajajo. Ko bi se Brown ustavil, je Slater menda uporabil roke gor, ne streljaj! gesta iz gibanja Black Lives Matter.

Zaradi števila zaposlenih, ki niso belci v oddelku za izplačane plače, jih je Slater v pritožbi redno imenoval južni oddelek za izplačane plače in mestni oddelek za izplačane plače.

Nekoč naj bi Browna in Wrighta prosila, naj jo naučita premagati box. In vprašala Wright, mamo treh otrok, ali imajo vsi njeni otroci istega očeta.

V skladu s spremenjeno pritožbo je povedala tudi, da ima Douglas črne oči v nasprotju z arijsko raso, ki ima modre oči in blond lase.

Slater naj bi dvakrat udaril Douglasa v zadnjico, ko je hodila po hodniku, in Douglasu si je drgnila lase, da je začutila njegovo teksturo.

V tožbi so navedena imena več drugih zaposlenih pri Fox News, skupaj z očitki o rasni diskriminaciji.

Tu je najnovejša različica tožbe, vključno z novimi tožniki:

Vložena druga spremenjena pritožba avtor: Daniel S Levine na Scribdu


5. Slater ni samo uslužbenec Fox News, ki se sooča z obtožbami za nadlegovanje

Roger Ailes in njegova žena Elizabeth Tilson Ailes (Getty)

zachary jackson levon furnish-john

Fox News je bil nedavno v novicah zaradi številnih trditev, povezanih z nadlegovanjem.

Nekdanji izvršni direktor Fox News Roger Ailes je julija lani odstopil kmalu po tem, ko je nekdanja voditeljica Fox News Gretchen Carlson proti njemu vložila tožbo zaradi spolnega nadlegovanja. Medtem je trenutna komentatorka Fox News Julie Roginsky vložila tožbo zaradi spolnega nadlegovanja proti Fox Newsu, Ailesu in sopredsedniku Fox News Billu Shineu.

Faktor O'Reilly gostitelj Bill O'Reilly se je soočal s številnimi trditvami o spolnem nadlegovanju in verbalni zlorabi. Mreža naj bi za poravnavo petih zahtevkov izločila skupaj 13 milijonov dolarjev.

Čeprav O'Reilly nikoli ni priznal nobene napake, ga je 19. aprila Fox News odpustil.

V spremenjeni različici pritožbe z Wrightovimi trditvami voditelj trdi, da O'Reilly ni želel, da bi v svoji oddaji govoril o nemirih v Fergusonu v Missouriju, ker je prikazal črnce v 'preveč pozitivni' luči, poroča NEw York Daily News . Wright je tudi trdil, da je pred tem izbral jutranjo oddajo o afroameriški skupnosti Fox & Friends , namesto tega je reža pripadla gostitelju White.


Zanimivi Članki